3 tips voor meer zichtbaarheid op een beurs

Breng jezelf effectief onder de aandacht
  1. Wees pro-actief: neem op de beurs zelf het initiatief

    Ten eerste wacht op een beurs niet af tot iemand op jou beursstand afstapt met een vraag. Stel je pro-actief op. Vandaar dat je een fysiek open houding moet aannemen,  echter ook dat je durft om oogcontact te maken en zelf het initiatief neemt. Ook wanneer beurs bezoekers ogenschijnlijk geen interesse lijken te hebben, is het effect echter vaak verrassend wanneer je zo'n bezoeker aanspreekt.
  2. Stel een vraag waar die de bezoeker positief kan beantwoorden

    Maar ze vraag hoeft helemaal niet te gaan over de dienst of het product wat jullie aanbieden. Kies liever voor een vraag met een persoonlijk en positief karakter. Stel een verrassende open vraag, want hiermee creëer je de verbinding.
  3. Praatje, plaatje, daadje 

    Zorg in het bijzonder naast het verbale contact, ook voor iets dat visueel is: een folder, foto of grappig attribuut waarmee of waarover je in gesprek kunt gaan. Zorg daarnaast ook dat de bezoeker wordt geactiveerd tot een handeling of actie. Naast het verzorgen van eyecatchers, beurs entertainment, live communicatie en beurs-acts kunnen wij uw personeel ook helpen bij het comfortabel op een beurs staan. Wij kunnen in een training uw personeel, pro-actieve beursbemanning maken. Leuk voor het personeel zelf, voor de mensen op de beurs en vooral ook voor uw doelstellingen. In deze training geven we de juiste handvatten om van een 'passieve' naar 'actieve' beursdeelname te gaan.
Bekijk onze trainingen >> Maak een vrijblijvende afspraak >>

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.